Ta upp bloggandet igen??

Ja det va ju typ 100 år sen jag bloggade.. så vet inte ens om nån är inne å kollar min blogg längre... 
jag är mycket mer aktiv på min instagram och där heter jag: Therese_g83

Livet rullar på i 350 dom vanligt.. men det är härligt... snart drar fotbollen igång på riktigt för grabbarna Åxå så då kommer våra liv bestå av MYCKET fotboll.. träningar under veckorna å matcher på helgerna men älskar att barnen brinner för sin fotboll så då är det ju bara å stötta, peppa å finnas där 🤜🤛 

Jag försöker hålla igång med träningen som vanligt och försöker hålla en hälsosam livsstil i all stress som finns i vardagen och tycker ändå att det flyter på ganska bra på den biten också... 

Min gamle grånos Jason hänger fortfarande med oss tror han blir 14 år i sommar så det är mycket me tanke på att han är en stor ras då de känns härligt att han mår så pass bra fast han är så gammal 🐾

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0