Våran lilla energi boll 🌟

Igår hämtade jag barnen tidigare.. tog stålhingsten å trampade bort till Alex först sen gick han å jag Åxå så klart hela vägen hem :-) och påvägen plockade vi upp bröderna bus.. så en cykelkorg överfull me barnens kläder och tre glada killar traskade vi hemåt.. barnen ville ha lite i magen så det fixades och så fick dom varsin mini Daimstrut fast det va mitt i veckan 😂 japp alltid stör det nån hehe men det skiter jag totalt i :-)


Sen Myste vi lite i soffan innan Putte kom hem och Alex ville ha på sig sina fotbolls grejer direkt vi kom hem. Han hade pratat på dagis om det hela dagen att han skulle spela fotboll i ett lag. Och första träningen va igår å han va så jäkla duktig lyssnade jätte bra på tränarna och kämpade på. Man ser att han går i brödernas fotspår. Markus satt å hejade på sin lillebror.

Alex kom springande i bland å gjorde high five med Markus blev varm i hela mamma hjärtat av å se det ❤️❤️❤️

Så i helgen blir det nog fotbolls lir om kidsen får bestämma 😂😂

Dom har träningar mån, tis, ons å torsdagar men dom älskar verkligen denna sport så får en känsla av att det är de dom vill göra i helgen Åxå :-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0