Kommer vara död flera gånger om 💦💦💦

Idag har jag pt timme med min alldeles egna plågoande min underbara Pt Rickard 10:15-11:15 å jag brukar må illa å vara helt jävla slut efter hans pass så vet inte hur jag tänkte när jag bokade in ett träningspass med min fina vän Sandra direkt efter mitt pt pass 😂😂😂😂


Aja det är väl bara å köra på 😂😂😂 kroppen lär ju maxas till Max idag men det kommer kännas grymt skönt efteråt... 
men kommer nog inte vara kaxig under min extremt långa träning idag för skulle tippa på att de kanske kommer bli 2 timmars hård träning för mig idag 💦💦💦

Frukosten ligger i alla fall i magen känns dock som jag borde ätit typ en hel ko lr nåt i stället om jag ska palla detta.. om inte annat får jag se till å köra skiten ur min vän Sandra 😂 och det gör jag mer än gärna för vet hur skönt det är når man kör så man mår illa ja det låter nog helt sjukt för er som inte upplevt den känslan samtidigt som den är vidrig så är den underbar då vet man att man har presterat Max :-) och jag va ju dum förra pt passet och sa till min pt att jag vill köra ännu hårdare nu å ja det fick jag ju känna på då i torsdags å de resulterade i en djävulsk träningsvärk i vaderna vilket jag ALDRIG haft tidigare så kunde ju inte gå normalt på 4 dagar. Haltar lite smått idag Åxå men det är betydligt bättre nu.

Men jag vill ju ha resultat så bara ge ALLT är min kropp. Det betyder att det är bara jag som kan göra nåt åt den och det är ett sjukt jävla hårt arbete nåt annat ska man inte tro.. men nu satsar jag å kör bara hoppas att mina jävla svackor håller sig långt bort nu ett bra tag ....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0