Irritationen och känslan jag har/känner

Vi tömde ju badrummet i tisdagskväll, slet som idioter för å få bort allt å det va MASSOR med grejer som nu står utspridda i hela lägenheten. Vilket jag INTE gillar. Onsdagen går ingen hantverkare kommer, torsdagen går ingen jävla hantverkare kommer så då får jag nog då irritationen fanns där redan på onsdagen när dom inte dök upp. Å då säger min hyresvärd att han har lovat å komma på måndag för han tyckte inte ni skulle vara utan badrum hela helgen. Men HALLÅ vi tömde ju de i tisdags sa jag då. Ja det är ju bra fick jag till svar då...


Så då kände jag att jag höll på å bli galen alltså.. så Putte får släpa in tvättmaskin i badrummet igen å de gör han på eget intiativ så han inser väl hur snabbt den där tvätthögen växer, så tvättade 2 maskiner i går EM/kväll å startat en nu innan jag ska iväg på kursen... så nu blir det å tvätta undan hela helgen för det säger bara pang å så är den full på nån dag...

Sen kopplade han på själva dusch slangen Åxå så vi kan duscha så blir å skrubba barnen på söndag å då ska jag Åxå duscha för på måndag ska dom tydligen börja. Men det litar jag inte ett jävla skit på. Jävla idioter.. hur fan skulle de se ut om andra höll på som dom. Om jag skulle ringa min chef å säga att på måndag kommer jag inte lr som dom gjort i detta fall inte ens höra av mig... tror dom att dom kan bete sig hur dom själva vill lr ? Jag fattar inte...

Så nu ska vi ha det så här helt i onödan hela helgen... detta kaos gör mig små stressad känns som man bor i en resväska allt är överallt å ingenstans...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0