Det är okej eller??

Det har blivit några dagar med bakslag när det kommer till det jag stoppat i mig men det får vara okej? 

Jag har mått rätt dåligt och vart rätt nere tänker inte gå in på anledningen men det har gjort att jag inte riktigt orkat vart stark och tagit tag i kosten. Har inte haft färdig mat vilket nästan är ett måste för att detta ska gå.. så då har det blivit att jag ätit annat 😢 och har även stoppat i mig godis..

Försöker säga till mig själv att det är ok med bakslag ibland men samtidigt känns det fel å säga så men jag vet ju att det är okej, det är mänskligt.. 

Nu är det ny vecka och nya tag jag hoppas på ett starkt psyke för nu är ju tanken att det ska va gottis fritt till nästa lördag eftersom jag fuskat inte bara 1 dag i helgen utan hela :-( men jag har även vart på gymet torsdag 2 pass, fredag, lördag, söndag och i morse så på den fronten känns det bra...

Batterina i min matvåg är slut 😢 så måste fixa det Åxå så idag får det ätas lite på känsla ☺️😅

Är det nån annan som "kämpar med sin vikt" av er som läser min blogg? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0