Dag 2

Då har även dag 2 passerat och den kändes bra både tränings mässigt och kostmässigt... 


Hade 1 timmes pt-pass 10:15-11:15 och direkt efter de blev det rygg och hiit för att få upp pulsen med lina och Sandra så jag va på gymet i totalt 2,5 timme men jäklar va bra det kändes när det va gjort... slut va jag efter kan jag lova 💦💦💦

Gick även bra med kosten inget sug efter nåt än 😂😂😂 hoppas suget håller sig borta bra länge eller typ för alltid vore ju det bästa 😂😂😂

Får även en ätardag varannan lördag frågade min pt igår ☺️😋 så får se hur mina ätardagar kommer se ut när det är dags för en sån 💪 

Här är mina mål jag stoppade i mig under dag 2 ägget jag åt innan pt timmen är dock inte med 😂😂



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0