Dag 1

igår va första dagen när det kommer till att sköta kosten och ta tag i träningen...


Dock vart det inte nån träning igår då jag gick av min 78 timmars vecka igår kl 11 och så hade jag fortfarande ont i vaden efter torsdagens pt pass...
Så det blev kvalitetstid med barnen och dagen gick i 350 från de att jag slutat jobba tills vi gick och la oss...
Så helt ärligt hann jag varken tänka lr känna efter hur det kändes att vara igång med denna resa jag har tagit beslutet att börja :-) och det är väl positivt då det kommer komma riktigt tuffa dagar under denna resa...

Vi va ute i stort sätt hela dagen vi var bara hemma och åt lunch sen iväg igen för att sen åka hem å äta middag och sen iväg igen 😂😂 

Så igår spelade mina killar fotboll hela dagen japp det är nåt dom älskar alla 3. Å igår kväll 17:30-19 hade Markus fotbollsträning och idag 17:30-18:30 har Christopher fotbollsträning...

Men det gick bra med kosten igår.. middagen fick dock improviseras lite då det vart ont om tid innan träningen men det blev bra å mätt blev jag :-) 

Här är allt jag stoppade i mig igår å allt står i min fina kost å träningsbok 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0