Chokladbollens dag

Jag hämtade dom stora tidigare idag då dom båda sa imorse att dom ville det. 

Men det vart ju kaos av hämtningen av Christopher 😢 han ville verkligen inte hem så jag fick lyfta och släpa hem honom.. jag va helt jävla slut va som ett jäkla pt pass 😂😂 väl hemma får han sitta på sitt rum och fundera på vad det är han gjort innan jag pratar med honom om hur jag kände och hur han kände...

Jag hade livat Markus att baka chokladbollar så de stod jag fast vid och efter mitt och christophers samtal så beslöt jag att han fick vara med..

Så komentarer om att jag belönade hans beteende kommer jag strunta helt i. Det är mina barn och jag gör hur jag vill !!! Så dom åsikterna kan ni hålla för er själva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0