Hej 2017

Nu har jag startat år 2017 på bästa sätt.. En bra frukost och en lång promenad med Jason 💪👍

Jag har även bestämt för att utmana mig själv med 100 dagar utan godis, chips, bullar, kakor osv jag vet att jag kommer få det sjukt tufft under dessa 100 dagar men hoppas verkligen att jag ska klara det...

Jag vill ha ett sundare år med en starkare kropp och med det menar jag att jobba med min ländrygg ännu mer jag vill bli den bästa versionen av mig själv... Jag vill stärka och utmana både kropp och knopp..

I januari och februari kommer jag köra ett pt pass i veckan om allt blir som planerat och det känns riktigt jävla skoj för där får man utmana både kropp och knopp en hel del precis vad jag behöver och vill ha 👊

Bjuder på lite träningsbilder från 2016 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0