Gått rätt bra ändå 👊

Jag sa på nyårsafton att jag skulle starta detta år med 100 dagar utan socker dvs godis, chips, kakor, bullar, ostbågar osv.. Och hittills har jag klarat mig men shit va tufft det har vart haft sån sjuk huvudvärk...


Jag får dricka Cola zero, äta popcorn dom med mindre fett, naturgodis och mina protein bars så när suget blir för stort vet jag att det finns alternativ dock inte samma som en fet godispåse 😂😂😂 men ändå 

Har börjat äta massa frukt istället haha. Har fått dille på färsk mango. Har ätit massa å har 4 st godingar i fruktskålen just nu 😂😂😂

Träningen tycker jag har gått bra har liksom inte dvalat än som det lätt kan göra för mig då jag är en periodare och det vill jag ändra på... Vill ha träningen på en jämn nivå inte som det vart innan att en period har jag tränat massor å stenhårt för att nästa period knappt komma iväg till gymet.. 
Denna vecka har jag fått till 6 pass och det är jag galet nöjd med och det har vart kul.., dock så fick jag riktigt ont i ländryggen igår så vet inte om jag överansträngde den under pt passet i torsdags eller om det bara va dags för värken att komma...

Innan jag anlitade Rickard hade jag ju galet ont dagligen men han har hjälpt mig stärka min kropp så nu har jag ont väldigt sällan men det är ju inte helt borta men sjukt stor förbättring mot innan... Så får se om det blir gymet idag och blir det de så blir det bara kondition annars kanske jag kör lite rörelse övningar här hemma...

Jag är så sjukt jävla stolt över mig själv och min vikt resa jag har gjort... Jag är långt ifrån klar men jag är mitt uppe i min resa :-) bästa resan man kan göra är resan till en sundare och starkare kropp... Min kropp ska tajtas till och stärkas ännu mera jag vill få fram muskler och förhoppningsvis bli så pass stark att jag slipper denna värk. Sen måste jag jobba på min rörlighet för är stel som ett kylskåp haha

Lite bilder som är tagna detta år 👊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0