Christopher

christopher är vårt lilla kraft paket 😂😂😂 när han blir arg då är det bara å akta sig... Men satan så fin å Go han är... Han är såå omtänksam och bryr sig om sin familj å sina vänner...


Han älskar att rita å pyssla ❤️
Men även han älskar att spela fotboll..

Får höra av hans fritidspersonal hur fin å Go han är och det värmer massor för jag vet ju hur jävla fin å Go han är...
Men när han blir arg då är han hemsk... Så det gäller att försöka bryta innan det exploderar ibland hinner man å ibland inte... 

Alla mina killar är såååååå fina å Goa å underbara dom är helt klart det bästa som jag har i mitt liv...
Men det är samtidigt en prövning att vara mamma till dessa grabbar då alla har en vilja av stål och ibland går det inte å göra så alla får sina viljor igenom men dom är mina 3 önskningar och skulle inte byta denna prövning mot nåt i världen dom är dom finaste pojkarna som finns ❤️❤️❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0