Frånvaron har vart stor


Ja nu va det väldigt länge sen jag bloggade... känns inte riktigt som tiden finns som den gjorde tidigare, vilket jag tycker är jätte tråkigt...

Nu har i alla fall grabbarna ett litet juluppehåll med fotbollen ända fram till januari får vi vara lediga från all fotbollsträning 🤣🤣
Det va lite mycket där med deras träningar 4 dagar i veckan och matcher på helgerna men vad gör man inte för sina barn 😍😍😍

(null)


Jag har tagit tag i träningen igen, men vilken gång i ordningen vet jag inte 🤣🤣 det går ju väldigt upp och ner för mig med detta. Motivationen kommer och går men just nu finns den där och det är jag super glad för...

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Lilla Alexander som inte är så liten längre blir bättre och bättre på sina uttal vilket känns jätte skönt. Det är fortfarande svårt att förstå vad han säger ibland men att se att det går framåt är allt som räknas, då får de ta den tid det tar känner jag ❤️❤️❤️

(null)

(null)

(null)


Markus min Markus han som har en vilja som han tycker ska följas, får han inte som han vill smäller han i dörrar å svär.. han är som en tonåring 🤣🤣 så vissa dagar med honom är en riktig kamp med å få honom å förstå att han inte kan få som han vill. Ni är säkert många som känner igen er i detta? 🤣 uppkäftigheten kan göra mig tokig haha men han är världens goaste kille detta är ju bara en fas han går igenom ❤️

(null)

(null)

(null)


Sen har vi min Christopher som snart har gått halva årskurs 1 redan 🙈🙈 det går bra för honom han har intresse av att lära sig vilket märks men han går också igenom någon fas nu för han lyssnar bara när han själv har lust å grodorna som hoppar ur hans mun är inte fina kan jag lova :/ envis som synden är han Åxå men även han är världens goaste kille precis som sina bröder 

(null)

(null)

(null)

(null)


Våra dagar går i ett, Putte och jag jobbar. Barnen går i skola/fritids å dagis.. sen ska läxor göras, mat, disk, tvätt å allt annat hushållsarbete å där i allt ska man hinna med sig själv det är en tuff balans i bland men bara kämpa på och göra det bästa av allt... 

Snart är det jul också så stressen ökar nog för många så här års... men stanna upp å andas inget blir bättre av att stressa det är nåt jag fått lära mig och jobbar med det än i dag... jag har verkligen slutat stressa som jag gjorde förr. Självklart kan jag Åxå bli stressad men förr stressade allt mig å det mådde jag inte bra av så stanna upp å andas mellan varven ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0