Logopeden

Idag kl 8 har vi tid på logopeden med Alexander.

Han har ju vart där 1 gång tidigare så vet inte om detta är kopplat till detta men det kom mer än lägligt för hade ändå tänkt kontakta dom..
Tycker Alex tal har stannat upp/gått bakåt, han har även börjat stamma..
Men hörde ju på Alex utvecklingssamtal att många av hans kompisar på dagis och pedagogerna inte heller förstår honom i allt han säger precis som här hemma vilket gör Alex ganska frustrerad 😢

Så nu hoppas jag att han kan få lite hjälp och även dagis vill veta hur dom ska jobba vidare med honom...

Jag går även på mitt 26 timmars pass kl 9 så de blir full fart till jobbet efter logopeden är lite små sliten då jag inte sovit nå bra inatt... Vridit å vänt mig å funderat fram och tillbaks på besöket idag... Kommer säkert gå bra men en oro finns ju alltid när det kommer till ens barn å detta känns lite extra just för att man ser hur jobbigt Alex tycker det är när man inte förstår honom..

Nä nu ska min jobb väska packas å Jason rastas. Håll era tummar å tår för Alex idag 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0