Ja jag lever 😂😂😂😂

Vet att det Àr sjukt lÀngesen jag bloggade nu men dagarna har bara flytit pÄ och jag har inte tÀnkt sÄ mycket pÄ bloggen... Men tÀnkte nu att det kanske kunde vara kul att skaka lite liv i den igen :-)


SĂ„ tĂ€nkte berĂ€tta lite om vĂ„ran dag idag ❀

Jag gick av mitt 26 timmars pass kl 11 imorse och dĂ„ kom nĂ€stan hela familjen och hĂ€mtade mig... Alla utom Markus för han var pĂ„ sin fotbollstrĂ€ning med sin farfar... Dom Ă€r guld som ALLTID stĂ€ller upp pĂ„ oss. Markus kom hem strax innan 12. SĂ„ vi fixade iordning oss för kl 13 skulle vi till puttes förĂ€ldrar Ă„ Ă€ta pĂ„skmat... PĂ„vĂ€g dit svĂ€ngde vi förbi hos min mamma som opererades igĂ„r dĂ„ hon brutit nyckelbenet, barnen ville ge henne blommor och choklad ❀ 

Maten hos puttes förĂ€ldrar va super god som alltid Ă„ jag Ă„t alldeles alldeles för mycket men det skiter jag i just nu 😂😂 det fĂ„r jag ta tag i sen...
Efter maten fick barnen pĂ„sk godis IGEN 😂😂😂
Sen gick vi ut Ä lekte med barnens mega plockepinn som dom fick av sin mormor i pÄskpresent och sÄ spelade vi Àven fotboll och lekte kull...

Sen nÀr vi kom hem sÄ vart det en Pw med Jason Ä sen typ slökoma i soffan me kidsen Ä film, shit va seg man vart...

Sen lyxade jag till det med en lĂ„Ă„Ă„Ă„ng och vaaarm dusch, Ă„ hĂ„rinpackning i hĂ„ret och det va sĂ„Ă„Ă„ skönt och vĂ€lbehövligt Ă„ fĂ„ varva ner lite men dröjde inte allt för lĂ€nge innan Markus knackade pĂ„ Ă„ ÅxĂ„ ville duscha ❀❀



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0