Imorrn händer det

Japp imorrn är det dax...


Ny vecka å ny månad så perfekt att starta resan till ett bättre och sundare jag..

Men taggad kan jag väl inte påstå att jag är 😂😂 vet hur jäkla jobbigt det är speciellt med kosten.. det är inte kul, det är tråkig mat japp jag säger som det är haha men bara å ge det en chans...

Nån träning imorrn är de ju tveksamt att de blir då smärtan i mina vader är vidrig, har såå jävla ont kan fan inte ens gå normalt å detta är sen pt passet i torsdags.. jätte kul 😂😂 å på tisdag är det dags för pt pass igen å hur fan de ska gå till med den här smärtan har jag inte en aning om...

Jag har i alla fall tagit formbilder och tagit lite mått å det gjorde jag imorse innan jobbet för det va lättast så eftersom det inte finns nån helkropps spegel här på jobbet och eftersom jag bara jobbar 26 timmars pass så blev de gjort i morse i stället..

Så idag har jag sagt hejdå till detta godis å dessa Cola burkar... nu är det slut på detta...

Tankar kring hur det går å känns under resan kommer ni självklart kunna läsa om här i bloggen... å kommer bli tufft nu ibörjan eftersom jag va dum å började me godis under påsken, för hade liksom vart utan de helt sen nyårsafton så va bara så dumt av mig å börja igen men men bara ta nya tag å köra igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0