Helt slut

Idag är jag såååå trött i både kropp å knopp känns inte som de har samarbetat idag 😂😂😂


Startade dagen men en morgon promenad med Jason för att sen äta frukost, tvätta, pula å kolla Netflix 😂😂
Vart även lite hemma träning men blev väldigt lugnt då jag känt mig väldigt tung i huvudet idag... Körde lite mage å axlar. Mina axlar bara knakar å sprakar så får köra med väldigt lätta vikter och vissa dagar är känslan väldigt obehaglig i axlarna trots lätta vikter. Idag va en sån dag :-( men men får ta de lugnt å lyssna på kroppen...

Har vart iväg å handlat lite Åxå. Både mat till oss och till Jason japp alla måste ju äta 😂😂😂

Imorrn ska jag till Tuna park med svärmor sen ska Markus hem till kompisar, när vart barnen så stora? 🙈 stoppa tiden... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0