Att inte tycka lika

Att inte tycka lika till det här att hjälpas åt hemma fast båda jobbar heltid är nåt jag fått brottats med alldeles för länge och trots det så händer det inget mer en att de blir en massa tjaffs och irritation...


Jag är väl liksom lika trött som Putte? Men det verkar inte han tycka utan han tycker jag ska fixa å trixa me allt som hör hemmet till medans han har rätten å sitta i soffan å pilla på mobilen 😡😡😡

Idag bad jag tex om hjälp att plocka undan i köket efter maten å att hjälpa mig bädda rent våran säng men nej han hörde mig inte som vanligt så jag fick göra dom grejerna själv och så här är det i stort sett 95% av gångerna...

Å tro mig jag är sjukt trött i både kropp å knopp skulle gärna Åxå sitta på min röv å blunda för allt å vänta på att nån annan ska ta skiten men det kommer aldrig hända inte i det här livet....

Jag är lite irriterad på detta just nu så kände att jag behövde få gnälla av mig lite....

Jag fotade mina 2 stora juveler lite när jag hämtade dom från skolan idag ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0