Alla borde ha en pt

Att träna med en Pt är sjukt jävla roligt samtidigt som det är sååå jävla tufft...


När jag tränar med min pt så ser jag det som en utmaning, en tuff sådan.. En möjlighet att maxa min kropp på ett sätt man INTE gör när man tränar själv..

Det är sååå jäkla stor skillnad på passen man kör själv och passen med sin pt.. Man tränar hårdare och mer intensivt med en pt för då bestämmer man ju inte själv utan då är det bara å ge gärnet å köra det man blir tillsagd...

Jag har utvecklats sååå mycket sen jag började träna med min pt.
Jag har mindre ont i min rygg, fått en bättre kroppshållning, blivit starkare i kroppen.. Och det va ju det jag ville... Stärka min kropp... Nu måste jag bara hitta tillbaks mentalt också att köra på med kost och träning för det har vart som bortblåst.. Har bara tränat mina pt pass 1 gång i veckan sen har det inte blivit mer och det är fan inte okej 😡😡😡

Så jag måste hitta tillbaks för det jag vill nu är ju å tajta till kroppen å få fram lite muskler och det är ett jävla jobb om det ska bli verklighet...

Bjuder på lite träningsbilder från tiden jag tyckte det va kul med träning lr när jag väl kommit iväg till gymet 😂😂



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0