Smärta!!!

Aj aj aj så in i helvetes mycket aj...
Jag har sån sjuk jävla träningsvärk den va jobbig igår men idag är den värre!! Får se hur länge denna kommer sitta i... Grymt jobbat till Rickard i alla fall som lyckades mosa mina ben å min rumpa med sitt lätta pass som han själv sa... Lär ju inte kunna gå sen då när han börjar köra hårdare med mig 😂😂😂

Snart dags å ta sig upp på stål hästen på nåt sätt å försöka trampa lr kanske gunga mig till jobbet haha ja vi får se hur de kommer gå...

Jag tog mig till gymet igår trots min träningsvärk och körde ett lätt rygg pass och så gick jag lite på bandet och ja det kändes 😂😂.

Idag blir ju turen till jobbet dagens träning haha men det kanske räcker och sen det man gör under arbetsdagen 👊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0