Min resa har börjat

Igår hade jag min första pt timme med Rickard och det vart svettigt vill jag lova och enligt honom så va detta ett lugnt pass så får se hur det kommer gå nästa gång haha...

De va träning jag aldrig kört tidigare och med de menar jag att jag i princip bara kört med maskiner innan men igår va de inga maskiner utan träning med min egen kropp och lite vikter och shit va jobbigt de va.... Och vissa maskinen kommer jag aldrig köra igen för vill inte ha det dom ger så fattar inte varför jag kört dom innan... Men nu blir det inte dom nå mer 😝

Fick även lite rörlighets övningar att göra hemma då jag va extremt stel vilket jag redan visste eftersom jag knappt kommer upp ur soffan om jag setat i samma läge en längre tid...

Jag är peppad till tusen men samtidigt är det extremt jobbigt med kost å träning just nu har liksom hamnat i en svacka :-( hoppas jag kommer ur den snabbt... 😘

Ni kommer även kunna följa min resa på instagram: therese_g83

Bjuder på lite bilder från gym passet jag körde i förrgår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0