Lördag morgon

Träningsvärken från mitt pt pass i tisdags har nu börjat släppa å jag säger bara äntligen men sen kom jag ju på att det är ju dags för mig att mata mig igenom det själv här nån dag dvs hemsk träningsvärk snart igen 🙈🙈

Se om nån vill köra det med mig annars blir de å pina igenom det själv.. Är 4 olika övningar men man ska ju klara alla ett visst antal gånger och det är det som är de tuffa men bara kämpa på 💪💪

Idag körde jag å Syster lina ett rygg och arm pass och jag va riktigt trött i kroppen idag, de märktes på vikterna i vissa av övningarna... Kändes som man såg stjärnor mellan varven haha
Men är ändå nöjd med passet ...

Får se om det blir en vilo dag imorrn lr om jag tar mig ner å kör nåt 😝


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0