Kval Fredag

Idag blir det extra jobb för mig då det inte finns folk... Så idag jobbar jag en kval Fredag.. Känns helt okej 😀 jag har startat en maskin tvätt nu innan jobbet så jag får undan de för när de behöver tvättas ser inte riktigt Putte 😂

Imorrn blir det gymet när jag gått av men inte direkt då Lina har jobbat natt så hon ringer när hon vaknat 👍 så får se om Putte tar sig ner innan lr hur han gör..

Igår kväll va de läs stund me dom stora grabbarna och det va mys pys ❤️

Alex va inte intresserad så han röjde å busade med Putte istället..

På söndag ska Markus prov spela Hockey för första gången får vi se vad han tycker om de :-) Christopher prov spelar den 1/10. Så får vi se om det är nåt dom Åxå vill hålla på med eller om intresset bara ligger på fotbollen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0