Känslan

Känslan när man kommer till gymet fast det känns extremt tuff är obeskrivlig och igår va det en sån känsla...
Jag gick av mitt 26 timmars pass kl 11 hoppade upp på stål hingsten å trampade mig hem.. Rastade Jason, bytte om, slängde i mig en PRO shake å ringde lina då vi pratat om å köra ett pass... Så jag hoppar upp på stål hingsten igen å trampar mig iväg för att möta upp henne...

Vi körde igenom Axlarna inte direkt min starka sida men även dom måste ju tränas så de va bara å kämpa på 💪💪💪

Men känslan när vi va klara kändes såååå jäkla bra... Och jag känner att jag måste komma igång lite nu så jag är redo den 20:e när jag har min första pt timme.. Så ska försöka få till regelbunden träning igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0