Frestelser

Den 20:e september kör ju jag igång me mitt första pt pass så jag har redan nu börjat tänka lite smått på å inte äta godis å skit för ofta utan att tänka att kroppen inte behöver de osv men jag vet att vissa dagar kommer vara sjukt jävla tuffa å jag kommer klättra på väggarna :-( men jag kommer inte förbjuda mig själv å äta sånt men ska försöka göra de så sällan som möjligt å idag åkte vi till min farmor efter jag hade duschat å gjort mig klar efter gymet... Och hos farmor så ställs det alltid fram en massa Go saker som man oftast bara slänger in i mun utan att ens tänka...
Men idag tänkte jag mig för och inget åkte in i munnen mer än min Nocco jag hade med mig så klappar mig själv på axeln... För man får ta en dag i taget och vara stolt över sig själv...

Jag har köpt lite naturgodis till mig som jag mumsat lite på nu under kvällen :-)

Lyckade även till det med panerad kyckling som jag gjort själv så ibland kan jag briljera i köket :-) å nu står Putte å gör hemgjorda köttbullar tills imorrn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0