Bokat Pt

Japp nu har jag bokat en Pt, 2 gånger i månaden i 6 månader ska jag plågas... Kommer va riktig hat kärlek till dom passen misstänker jag...

Jag bestämde mig i tisdags när jag va på gymet med syrran... Pratade lite med Rickard för han va där å vipps så hade jag bestämt mig för å boka honom i 6 månader å hoppas han kan ge mig redskapen å pushen till att hitta tillbaks till glädjen med träningen å sen nå mina mål jag har....

Så den 20:e sep kör jag mitt första pass med honom... Både längtar å inte om jag säger så... För tufft är väl bara förnamnet 🙈🙈🙈

Men jag ska ladda mentalt nu inför pt timmen så jag är där både kroppsligt å mentalt så jag ger allt å lite till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0