Så jävla grymt

Pt passet idag va galet grymt kroppen presterade sjukt bra... Full fokus å bra kontakt.. Till och med pt märkte min fokus idag så det kändes riktigt grymt eftersom jag va orolig att jag inte skulle orka prestera pga mattheten i kroppen men jäklar va grymt de blev...

Sjukt grymt pass med fokus på ben, rumpa å mage... Måste bara komma igång me kost schemat igen å få kroppen att få i sig den maten... Imorrn blir de fusk me ärtsoppa å laxpytt på jobbet 🙈 har inte haft ork till å stå å greja i köket :-( hoppas hitta tillbaks dit då även det krävs om jag ska gå på kost schemat...

På tisdag är de dags för ett pt pass till och jag hoppas verkligen kroppen presterar som den gjorde idag då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0