Psyket sviktar

Ja så har det känts till och från.... Jag har vart sååååå sugen på de jag inte ska äta det har vart riktigt jobbigt när psyket har hållt på å fuckat sig...
Då har man tänkt jag skiter snart i det här det är inte värt de bara för att man just då är såååå jävla sugen på nåt....

Men i långa loppet kommer det ju vara värt de alla gånger men att resan dit ska vara så jävla gropig...

Jag höll mig i alla fall i lördags jag vann över mitt psyke för jag va sååååå otroligt sugen på mina havrebollar att ni anar inte.. Men jag tog ingen å är sååå stolt över mig själv...

Å nu ligger jag här å har ingen som helst lust å ta den där jävla rundan med Jason men jag måste ju för jag ska ju iväg å jobba.... Så det är väl bara å klä på sig å ta sig ut fast jag verkligen inte vill....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0