Nu känns det sååå skönt

Nu när morgon promenaden med Jason är gjord känns det skönt men blev en kort då det va svin kallt ute och jag har lite å fixa innan det är dags å hoppa upp på stål hingsten för å trampa mig till jobbet för mitt första av tre 26 timmars pass denna vecka plus att vi har en halvdag med utbildning men bara bita ihop å se glad ut 😂😂

Så måste försöka ta mig till gymet imorrn när jag gått av... Det är mycket som måste falla på plats inte bara dra å träna som vissa tror... Lunch ska vägas å fixas, Jason ska ha sin runda innan det ens är å tänka på gymet... Men ska försöka komma iväg innan prinsarna kommer hem för vill bara mysa med dom imorrn ❤️❤️❤️

Måste även fundera ut lite mat å göra inte lätt då nyttig mat är tråkig mat i alla fall enligt mitt kost schema :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0