Känslo mässig berg o dalbana

Detta med å sköta kosten å hålla igång med träningen går verkligen upp och ner just nu :-(

Min sömn är katastrof sover jätte dåligt och jätte lite av olika anledningar och det leder till att jag blir trött å hängig och då har jag ingen ork till att träna och att sköta kosten då är extremt tufft och har hittills inte gått nå vidare då man tar sånt man inte borde för å få lite snabb energi å då pratar jag inte om godis utan de kan vara några mackor me mjölk lr flingor å såna saker... Nu tänker säkert ni men herregud det är väl ingenting men jo det blir en jäkla skillnad mot va de skulle vara om jag gick på mitt kost schema....

Och jag vet ju vad jag har för mål... Men vägen dit är verkligen tuff... Vissa dagar känns lite bättre än andra medans vissa känns förjävliga och suget efter allt gör sig påmint från morgon till kväll 😡😡😡😡

Och det är inte bara att stå emot för skulle fallet vara så så skulle jag och många andra inte behöva gå ner i vikt över huvud taget....

Imorse hade jag pt timme och jag mådde verkligen illa mot slutet av passet sååå slut va kroppen jag hade verkligen gett allt vilket resulterade i illamåendet...
Till å med pt:n såg på mina ögon hur slut jag va 😂😂😂😂

Så alla där ute kämpa kämpa och ta en dag i taget för det måste jag göra just nu.... Kämpa mig igenom dag för dag... Som nu känner jag sjukt sug efter godis, glass, mina havrebollar ja allt... 😭😭😭 men ska verkligen försöka stå emot hoppas klockan går fort så jag får gå å sova snart 😂😂😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0