Jobbigt !!!!

Ja nu är det dags för det där jobbigt ärliga inlägget om vägningen jag gjorde med min pt 🙈🙈🙈

Jag hade ALDRIG gissat på den siffran gällande fettprocenten den va högre än jag trodde så det kändes riktigt jäkla jobbigt att den va så pass hög...

Jag väger 66,5 kg och har 34% fett på kroppen 😢 jani läste rätt... Fattade verkligen inte vad han sa när han visade lappen... 34 jävla % fett på kroppen... Han vill ha ner mig till 20% så 14% ska bort och det känns som sjukt mycket kommer jag lyckas med det?? Mycket som snurrar i skallen på mig... Men försöker att inte haka upp mig på siffrorna men det är svårt...

Men är bara fortsätta kämpa å försöka blicka framåt så mycket mer kan jag liksom inte göra....

Försöker få in minst en promenad om dagen men ibland blir de bara 3 km då det känns såååå mycket tyngre vissa dagar...
Har vart ute på 2 promenader me Jason idag en på 2 km och en på 3 km ungefär ska snart ut på dagens sista promenad...

Så här ser jag ut 66,5 kg tung och 34% fett på kroppen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0