Igång igen 👊👍

Känns skönt att träningen blivit av nu på mina lediga dagar... Hoppas innerligt att det håller i sig :-)

Även fått nytt kost upplägg.. Minskad middag vilket känns underbart då jag aldrig fick i mig mina middagar på de förra vilket blev att man sket i å följa de :-(

Men frukosten på de nya är riktigt äcklig å jobbig å få i sig så får se hur de kommer gå 😂 sitter å kämpar med den i skrivande stund haha.

6:30 imorse va jag på gymet sån underbar känsla att väcka kroppen med ett pass... Saknat de... Blev mage och 15 minuters intervaller...

Nu blir de lite serier i soffan innan de e dags för tvätt å plock här hemma...

Bild på magen efter passet inget å hurra för men det är ju en av grejerna jag kämpar med att tajta till kroppen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0