Högre växel

Jag hade min andra pt timme igår och efter passet så gjorde vi en vägning på vikt, fett osv och det va en chockande e riktigt deprimerande vägning vill jag lova... Det va siffror jag aldrig hade trott skulle stå där... Men efter ett peppande samtal är det bara å inse att det är där jag står å bara köra å ge fan på att dom ska bli bättre... Så nu är det en högre växel som gäller så idag hakar jag på Teija på hennes pt timme med vår gemensamma pt å nästa gång hakar hon på på mitt pass om hon är ledig så nu är de bara på me skygg lapparna för allt gott då jag har 2 ätardagar i månaden men helst inga alls 🙈 å då får jag bara ta nå litet... Så det blir å göra en massa ändringar för mig men min lillasyster tror på mig å peppar mig å säger att jag kommer klara detta å jag ska klara detta 💪👍👊

Frukosten i magen så nu är de bara å köra å ge allt.. Får ta dag för dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0