Det säger bara stop 😷😷😷

Ja då har vi stött på nästa hinder i min resa i att utmana mig själv till att bli mitt bästa jag...

Jag har jätte svårt å äta efter mitt kost schema det säger bara stop å växer i munnen på mig... Mår illa av tanke på maten.. Och detta resulterar så klart i en trött och matt kropp.. Med huvudvärk...

Igår fick jag inte i mig nån mat utan bara sånt jag har till mellanmål...

Vet inte vad det är som är fel varför mitt huvud å kropp ska fucka upp allt... Vet ju att jag måste äta men inte lätt när de bara växer å växer i munnen å känslan att man kommer spy om man sväljer är hemsk :-(

Men jag är envis så kommer självklart kämpa me detta också men detta är sååå tufft 😡😡😡😡

Men idag kl 13 ska jag på en helt spontan pt timme då Teija fråga om jag ville med på hennes... Först tänkte jag säga nej pga hur matt jag är i kroppen men nej jag hakar på å ger gärnet i den mån kroppen orkar... Jag har ju ett mål jag ska uppnå så bara ta sig i kragen... Och nu kommer jag satsa på å kunna äta över lag så kost schemat läggs lite åt sidan men kommer komma fram snart igen hoppas jag..

Å jag kommer fortfarande tänka lite på vad det är jag stoppar i mig....

Get fit or die trying


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0