När ALLT känns skit

Jobbar min vecka med 3 st 26 timmars pass och det betyder att jag liksom inte har samma goo som vanligt går lite på sparlåga när jag inte jobbar för å ladda batterina.. Gick av mitt andra pass 11 i morse å går på kl 09 imorrn igen... Å vad kommer jag hem till?? Jo ett kaos Putte å barnen har inte lyft ett finger.. Tvätt å saker över allt... Jag blir så ledsen, arg å tom... Så ja jag får plocka undan tvätten, starta maskinen me tvätt å plocka å greja... Å just nu sitter jag med en helvetes huvudvärk... Putte å jag har bråkat då jag blir galen på detta....

Barnen gapar å skriker på mig ja allt suger just nu.... Skulle vilja köpa fetaste påsen me godis, en massa chips å bara trycka i mig... Så säger mitt huvud just nu... Så vi får se om jag orkar stå emot lr om jag skiter i allt sånt med idag....

Ska snart bädda rent våran säng Åxå...

Ja vila får jag väl göra i graven...

Det som gör mig ännu argare i detta kaos är att Putte verkar tro på allvar att han gör en massa fast jag ser att inget är gjort jag blir fan galen på detta....

Nån mer som känner igen sig...

Jag jobbar heltid
Sköter hemmet
Sliter med en dålig hund och med mina barn och i allt detta ska jag försöka hitta ork och motivation till det jag behöver för att fungera dvs träningen...

Och just nu har träningen verkligen hamnat åt sidan finns liksom ingen ork lr motivation kvar till det :-(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sätt er och skriv varsin lista på det ni tycker att ni gör hemma och hur mycket tid i veckan det tar, ta med allt som hör till, matlagning, disk,tvätt, handla etc. Så kanske det blir tydligare för sambon allt som du gör och hur mycket tid i veckan du lägger ner.

2016-11-13 @ 17:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0