Känslan att inte ge allt

Känslan att inte ge allt är jobbig men jag har så mycket annat som ska hinnas med också... Måste försöka sluta ha dåligt samvete... Har vart frånvarande från träningen i nästan 1 vecka pga rinnande näsa å lite rosslig hals och då har det även blivit endel fusk... Japp så jävla dålig är jag....

Jag blir lite små ledsen på migsjälv som gör så.... Men igår varjag nere på eftermiddagen å gjorde 5 km på bandet och att jag slog tiden innan med nästan 5 min va så sjukt grymt gjort blev så jävla glad samtidigt som jag va så jävla slut å nästan ville kräkas 😂

Får se om det blir gymet idag lr om jag bara tar en promenad med Jason.... Mådde lite små illa inatt :-( har varken tid lr lust å bli sjuk å på fredag är de dags för pt timme :-)

Bilden med mörka trosor är tagen idag inte hänt mycket sen sist men som sagt har ju vart lite frånvaro från träningen å lite fusk i kosten så sånt man får räkna med då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0