Inte människa

Blev sängen tidigt för mig igår då jag hade ont i hela kroppen å febern kom på besök 😡 och toppen på detta jävla is berg så vakna barnen 04 i morse å jag går på mitt 26 timmars pass kl 09... Jag är så trött att jag mår illa... Men men bara bita ihop å köra på, det är jag ju tyvärr van vid...

Jag får ta med mig 2 st nocco idag så jag har en extra om det behövs... Å risken för de finns ju...

Tror jag tar en promenad till jobbet idag för är då jävla besviken på Putte fortfarande.. Så har ingen större lust å be honom om skjuts ... Å jag kanske vaknar till lite om jag går Åxå..,

Svärmor hade gjort fläskpannkaka åt mig igår å jag njöt varje tugga :-) jag delade på biten jag fick då jag inte orkade fixa me matlådor till idag så jag får avnjuta hennes pannkaka även idag :-)

Nä nu ska denna bitter fitta fixa med de sista innan det är dags å börja packa ihop all mat å skit som ska med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0