Det går framåt 👍💪👊

Igår hade jag pt timme och då frågade jag om vi inte kunde göra en vanlig vägning för å se åt vilket håll det går och hur vi ligger till å det gjorde vi... Och jag har gått ner 3 kg sen vägningen den 5:e oktober så jag är nöjd och Rickard tyckte det va grymt bra jobbat så det behövdes då det har känts lite tungt å tråkigt den senaste tiden...
Jag har även vart förkyld så träningen har ju vart under all kritik har ju typ inte tränat 😱 den här veckan har jag vart nere varje dag har haft 2 pt pass med Rickard å sen har jag vart nere å kört intervaller på bandet...
Idag blir det vila då jag jobbar så får nöja mig med promenaden till jobbet :-)
Med resultaten från gårdagens vägning har kroppen fyllts på med ny glöd å energi så nu kör vi lite till :-)

Maten tycker jag dock fortfarande är lite tråkig så ska börja ta in vanlig mat ibland å äta med ögat å med det menar jag att jag inte ska vräka i mig utan äta lagom...

Jag vet att det känns tungt å tröstlöst vissa dagar man tycker inte man ser resultat osv för jag är så själv så vägningen igår va vad jag behövde... Så är du i samma sits så gör en mätning lr vägning efter några veckor och se hur ligger du till, åt vilket håll går det...

Alla kan... Du måste bara vilja, för med viljan kan man gå hur långt som helst 💪


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0