Väldigt upp och ner

Just nu går mitt mående, mina känslor och tankar väldigt upp och ner.. Och vissa dagar känns det jobbigare än andra.. Ibland vet jag inte vad jag ska göra med allt som snurrar i huvudet.. Vissa dagar känner jag mig som ett tomt skal som bara existerar svårt å förklara :-( 

Träffade en psykolog igår och vi pratade lite och hon vill att jag ska sätta mig själv och mitt mående först för hon gjorde en lista med mig där hon frågade vad som va viktigast i mitt liv å jag sa mina barn, min familj, min hund, mina vänner.. Då fråga hon vart jag satt mig själv? Å då svarade jag sist.. Så de där kommer bli tufft att jobba med.. Sen fick jag så klart mycket annat å jobba med efter jag berättat om min situation å mitt mående å mitt tänk.. Så jag ska träffa henne om 2 veckor igen. 

Igår va en dag som kändes lite mer jobbig men varför vet jag inte... Kom inte ut på min Pw heller å så köpte jag godis å dricka å tröck i mig... Hoppas på å komma ut på en runda idag....

Har precis startat en maskin tvätt och plockat undan den rena tvätten. Så nu blir det lite vila innan jag gör nåt mer då psykologen sa det att i 10 minuter får jag vara igång me tex tvätt, disk, städ osv sen måste min kropp vila... Låter helt sjukt men måste ju testa.. Hon sa att min kropp orkar inte mer just nu å jag ska fylla på med positiv energi saker som får mig att må bra.. Gärna åka bort å göra nåt om möjlighet finns... Jag skulle åkt iväg på lördag men nu vart de inte så.. Så då sa fråga hon om jag inte kunde åka själv men då sa jag nä de vågar jag inte :/








Va ute me barnen igår EM/kväll och fyllde på med lite energi från solen å frisk luft :-) 

Förlåt om detta inlägg blev rörigt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0