Röra på sig

Igår efter maten drog jag å syrran till vilsta för lite träning i vilsta backen :-) jag gick upp 5 gånger och ner 5 gånger och det är jobbigare än man tror men va skönt när de va gjort som med all träning 






Och idag gick jag å Malin en promenad sååå skönt det va å komma ut å sen att de va sjukt varmt va ju en annan femma haha men jag bet ihop å hade min jacka på mig hela vägen... Behöver jag säga att jag va genom svettig när jag kom hem haha











Sen åkte jag å Sandra å släppte hundarna i hundgården i vilsta och dom va så varma så dom tog årets första dopp haha



Sen efter maten så skulle jag å Sandra gå en runda på drygt 4 km med hundarna å Markus å Christopher envisades om att följa med trots att jag förklarade att det är långt å att de kommer bli jobbigt... Dom kämpade sig igenom hela biten men de tog lite längre tid än vanligt 😜 men dom somnade snabbt vill jag lova 😂



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0