Parken zoo

Gårdagen vart inte som den va planerad från början för min del, så fick tänka om å släppa det för min egen skull å barnens skull... Så jag tog en Pw med Jason vid 9 och de va plågsamma 4,2 km då min högra benhinnan spökade och gjorde ont större delen av rundan men runt kom vi.. Efter rundan va Jason trött så han fick sin frukost och påfyllt med vatten sen gjorde vi barnen redo och åkte till Parken zoo..
Vi gick runt där å barnen röjde på bra sen va de dags å åka hem för lite lunch och en liten tupplur för mig som är så sjukt slut när jag gör nåt :-( sen åkte vi tillbaks till parken zoo och då va de karusell tajm för grabbarna... Tror dom hade en super dag igår och det är det som är det allra viktigaste för oss ❤️


















Vi får se vad denna dag har att bjuda på ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0