Min Lördag

Dagen började med att jag klev upp strax efter 9 åt frukost och kollade lite på tv.. Sen gick jag ut med Jason, och fick en impuls lust att ta mig till gymmet så de vart ett gymbesök med min fina vän Sandra... Vi körde lite rygg och avslutade med 10 minuter på bandet.. Kändes riktigt bra kroppen va i bra skick efter mina veckors frånvaro.. Den presterade bra... Efter gymet va de dags för lunch så köpte med kinamat hem å de satt fint i magen :-)
Sen åkte vi över till puttes föräldrar på eftermiddagen för lite nybakta bullar och jag moffade 3 st 🙈
Sen åkte vi och köpte mitt lördagsgodis fick typ bara i mig hälften haha nu ska jag försöka hålla mig tills på lördag igen 👍










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0