Lördag å sån härlig känsla

La mig kl 19 igår och vaknade 7:30 imorse och skrev direkt till Heidi å kolla om vi skulle ta gymet å de skulle vi 💪 så upp ta min fettförbrännings tablett som jag fick hem igår sen slänga i sig lite Frulle och sen knata till gymet.
Körde Axlar och armar då jag är väldigt svag i just dom så behöver tränas upp å stärkas.. Vart ett grymt pass och avslut med 30 min på bandet... Sen när jag kom hem var det dags för mellis och sen en kortare Pw med Jason... Kändes riktigt skönt trots att jag kört ett rätt hårt pass på gymet... Behöver jag säga att jag va svettig när jag kom in haha
Duscha å sen bara vara en stund innan det är dags å börja med lunchen som blir kyckling wok 👍









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0