Dålig uppdatering

Jag har vart väldigt dålig på det här med å uppdatera bloggen 🙈 men orken har väl inte riktigt funnits kanske.. Vart mycket annat som snurrat i skallen att de här me å blogga liksom har puttats åt sidan..

Jag har i alla fall försökt träna å boosta kroppen med bra och positiv energi.. Som gymet, vänner och min underbara familj ger mig...

Jag är även inne på min sista sjukskrivningsvecka så från och med nästa vecka blir det andra tider för barnen på dagis/skola men dom vänjer sig nog snabbt... Å jag får vänja mig vid tanken att morgon träningen är över hehe

På måndag fyller Markus år så va iväg idag å köpte lite kakor så det känns skönt att jag har börjat med nåt kring kalaset... Brukar annars göra de långt innan men finns ingen ork i kroppen till å ta tag i det så försöker ta lite i taget... Har även börjat slå in lite av hans presenter 😘 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0