Att må bra och dåligt

Att må hyfsat bra för att sen nästa sekund må dåligt och grubbla över allt å ingenting är väldigt jobbigt :-(
Och sen att inte kunna sätta fingret på varför den hyfsat bra känslan bara försvann å de dåliga och jobbiga tog över igen... Det känns som ett slag i ansiktet varje dag.. Jag är väldigt noga med och ha min vila varje dag.. Ibland är den framför en film och ibland är jag så slut å behöver en liten tupplur..
Men försöker vara lika noga med mina promenader då det är en positiv känsla när jag är ute och går, svårt å beskriva..

Just nu ligger jag i sängen och har huvudvärk och stressen börjar krypa fram så försöker bara slappna av men svårt då jag ska till tandläkaren med Christopher 8:55 och han har redan bråkat och sagt att han inte tänker åka dit vilket gjorde att jag började känna oro och stress :-( så vi får se hur det kommer att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0