10 km

Idag va en dag jag ville ut å röra på mig men hade inte orken att ta mig i kragen soffan kändes liksom lättare så när jag står å gör min lunch ringer Teija å frågar om jag vill med ut å gå som att hon kände det på sig.. Å träffa Teija ville jag verkligen då hon är en glad å frisk vind å de behöver alla :-) så vi gick å de vart en bra runda så de blev 2 flugor i en smäll... Fick träffa min underbara Teija och fick min promenad :-)




Nu har jag duschat barnen som va riktiga skit grisar efter dagis/skola och så tog jag en avslappnande dusch.. Passade även på att spola ur badrummet... Och maskinen är startad me barnens skitiga kläder dom hade på sig idag... Nu soffan å film för denna trötta mamma...

Imorrn ska jag träffa syster Lina för en lunch på stan... Kan behövas lite lyx i min vardag å just nu är de lyx å komma iväg å äta en god lunch ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0