Vuxen poäng

Idag åkte sommar däcken på på bilen och det va jag som åkte till verkstan men bilen haha så jag tycker jag är värd lite vuxen poäng för tycker personligen att grejer som rör bilen är puttes grej då jag typ fattar noll och inte är så jätte intresserad heller helt ärligt haha. Men idag va de mamma Therese som såg till att hon fick sommar skorna på sig :-)

Vi har haft puttes föräldrar här på mat idag blev extremt spontant men lika trevligt som alltid :-) 
Deras relation till barnen är guld värd, mina barn är väldigt lyckligt lottade på den biten.. Och jag älskar att se deras relation växa och bli starkare och tajtare fast jag inte trodde den kunde bli bättre.. Ren och sann kärlek från båda hållen...

Nu ligger jag här i sängen och har precis gjort den jävla prosiduren me mina tänder ena visdomstanden strular igen :-( har tandläkare den 14:e så lever på hoppet att kuren jag håller på med ska hjälpa lite så de är lite bättre när det är dags...


Markus va inte så jätte road medans vi väntade på bilen men syster Malin bjöd honom på en dricka om han skötte sig så då va de inga problem :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0