Söndagen gav 2 grymma pass

Jag är nöjd över gårdagen, kroppen kändes stark.. Så de blev 2 pass, och det kändes sjukt bra. Så de vart ett rygg pass på morgonen och ett arm/mag pass på kvällen.. Och igår va det dags att chocka kroppen med lite kebab å Cola zero. Har ju inte ätit godis, fika, läsk lr skräpmat sen nyårsafton 💪
Så det blev lite kebab å Cola zero innan kvällspasset. Det kändes både okej å inte okej att jag åt det.. Svårt å förklara men tror många förstår vad jag menar.. 




Tanken är att det ska bli ett pass på gymet ikväll vid 19 och jag hoppas verkligen på det så får hoppas huvudvärken håller sig borta och att orken finns då mina barn vaknade innan 06 imorse så risken finns ju att jag kommer vara rätt trött :/







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0