Sjukstuga

Kommer ha barnen hemma hela veckan.. Alex har klarat sig hittills men har honom hemma ändå.. Igår kväll va Christopher riktigt dålig han hade 39.5 i temp och har en jätte hes hosta.. Så vart inte så jätte mycket sömn inatt.. Men snart dags å inta dagens första mål och bara se till sig å få i sig vitaminer å så så ska jag nog piggna till.. Blir även endel halstabletter för mig idag då jag börjar känna av halsen igen :( har ju haft en hostande Christopher bredvid mig inatt..

Igår kväll smet jag iväg till gymet för att tömma huvudet lite och för att fylla på med ny energi... De va ben å rumpa som fick sig en omgång igår och maxade vikten i ena maskinen så de kändes sååå jävla Nice..

Så nu har jag en massa energi för denna dag med mina sjuka barn.. 







Blir förhoppningsvis ett pass ikväll också och då är det ryggens tur 💪 ett av mina favorit pass...

Nöjd med träningen så här långt :)

I lördags vart de 1 ben/rump pass
I söndags vart de 1 ryggpass och 1 arm/mag pass
I måndags vart det 1 magpass 
I går 1 ben/rump pass

Jag är jätte taggad och viljan finns till Max nu så jag hoppas de sitter i och att kroppen håller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0