Magisk känsla

Imorse kl 08 stod jag å syster Heidi å hängde på låset till gymet :)
Va förväntansfull när jag vaknade i morse och kände jag kör ett lugnt pass eftersom jag vart hemma i lite mer än 4 veckor pga ond hals men hade tydligen glömt lr förträngt hur jag funkar haha det är allt lr inget som gäller och insåg det ganska snabbt. Så fort jag va inne på gymet så kom den känslan att nu är vi här så nu kör vi haha

Och körde gjorde jag vill jag lova. Joggade på 9,4 och pendlade med att gå å sen sprang jag lite på hastighet 10 för att sen testa kroppen å springa på 11,4 i 1 minut å de va tufft men med syrrans pepp så gick det trots att jag ville sänka efter typ 5 SEK haha

Benen å rumpan vart mosad i dag och det känns grymt få se om jag känner likadant imorrn när jag ska upp ur sängen haha













Avslutade benpasset men en promenad på bandet med lutning och lutningen ökades efter 5 minuter 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0