God morgon kära läsare

Hade ställt klockan på 07 men vaknade innan den ringde dels för att Alex kom in å sa att han hade kissat i sängen, Gud vad jag älskar när det läcker igenom blöjorna...

Träningskläderna är på å protein drinken i magen så nu sitter jag å väntar på att klockan ska gå så jag kan börja traska ner mot gymet för dagens rygg pass med syster yster..

Träningsvärk från gårdagens pass finns vill jag lova 😄 men det är lite hat/kärlek till träningsvärk för min del. Så bara bita ihop tills den försvinner men just nu är det till å med jobbigt och smärtsamt att gå på toaletten 😂 får se hur det kommer att kännas med alla trappor..

Hur startar ni andra eran söndags morgon??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0